|
Menü |
|
| |
|
Linkek |
|
| |
|
Sport események |
|
Kosárlabda:
Fiúk IV.kcs.
Veszprémi Dózsa-Nagyvázsony 21-20(10-10)
G:?
Vereség az utolsó másodpercekben...
Folytatódott a rossz sorozata a fiú kosárlabda csapatna a rossz sorozata a Veszprémi Ipari szakközép tornatermében.Ugyanúgy mint tavalyi kezdésen az idén is azutolsó 30mp-ben kaptunk ki 2 pontos előnyről 1 pontal!A bíró is okolható, hiszen a hivatalos jegyzőkönyvebe 20-20-as döntetlen volt beírva, amikor a Dózsa edője megkérdezte, hogy kell-e 2x5 perces hosszabítás.Ekkor a bíró azt mondta, hogy az utolsó kosarat dobó dózsás a 3 pontos vonalon kívül volt egy fél méterrel, ami persze nem volt igaz!Tehát a fiúk a vereséget a bíróra is foghatják!De ahogy a mondás tartja az ellenfélnél annyival jobbnak kell lenni, a bírói hibáktól függetlenül!
Foci:
2.csapat-1.csapat 2-2
G:Bocskay(1p),Kandikó(25.p) ill.Pleiveisz(6.p),Horváth Cs(30.p)
Igazságos döntetlen született az első "füvesen" lejátszott focimeccsen.Bocskay passzával hamar előnyt szerzett az első csapa(amely az első perctől fogva 4-es emberhátrányban volt!!).Aztán jött Pleiveisz, és egyenlített.A meccsen az 1.csapattól Bocskay Dávid,Fekete Dániel,Stágel Bálint, és Kulcsár Rübert menteték meg az első csapatot egy nagy veréstől.A meccshez tartozik, hogy Kandikó Csanád a 21.percben szinte üres kapura fölé lőtte, és hy Kovács Tamás a 16-ról küldte a kapufára.A vége felé megint gólt lőtt az első csapat Kandikó Csanád révén, ám a 30. percben egy kapitális védelmi nhiba miatta Horváth Szilvia góljával egyenlített a 2. csapat.A msádik csapat második gólja úgy esett, hogy Treier nem tudta kinek adni, ezért hátra adta, de olyan rosszul, hogy pont az ellenfélhez ment, akik bevágták a labdát.A meccs közben egyébként Kulcsár lesérült, mert ütközött Prellel, ezért a 2. csapatnak könnyebb dolga volt. | |
|
Órarend |
|
Az idei órarendünk:(1. csoport.)
Hétfő:(a tanóra utáni szám a termet jelzi)
1.Biológia 11
2.Magyar 1
3.Tesi tesiterem
4.Matek 3
5.Történelem 2
6.Német 12
szakkörök:Kosáredzés 13:30-tól a tesi teremben
Kedd:
1.Kémia kémiaterem
2.Földrajz 11
3.Matek 3
4.Német 12
5.Magyar 1
6.Informatika infóterem
szakkörök: magyar előkészítő,fociedzés,kéziedzés,zenekar,katolikus hittan
Szerda:
1.Matek 3
2.Német 12
3.Tesi teseiterrem
4.Magyar 1
5.Fizika 4
6.Osztályfőnöki 3
szakkörök:Matek előkészítő
Csütörtök:
1.Töri 2
2.Tesi tesiterem
3.Matek 3
4.Ének 3
5.Német 12
6.Informatika infóterem(7)
szakkörök:fociedzés az iskolban, illetve Taliándörögdön
Péntek:
1.Német 12
2.Magyar 1
3.Földrajz 11
4.Fizika 4
5.Rajz 14
6.Etika 1
szakkörök:zenekar,Zánkán fociezés
Ha valamit elrontotta volna akkor irjatok a: kacsanad@freemail.hu -ra
| |
|
|
|
Regisztráció |
|
Adj meg egy tetszés szerinti felhasználónevet és egy e-mail címet! A megadott címedre kapsz egy linket, melyre kattintva aktiválhatod a regisztrációt. Ha 3 napig nem reagálsz az értesítőre, a regisztrációs kérelem törlődik! Hogy a későbbiekben 100% biztonságban érezd magad a G-Portálon, feltétlenül olvasd el az alábbi cikket: KATTINTS!
| |
|
|
|
Chat |
|
| |
|
A Rompi |
|
Sokan nyaggatak már, hogy az oldalon bemutassam azt a személyt amiről ezt a hülyeséget elnevezték.Most bemutatoom.
Rompos Károly
Szül.1965, Tapolca
Vigántpetenden lakik, és ott dolgozik, az újra megnyitott tehenészetnél, fejő-, és segédmunkásként.Nagyon kedves ember, nagyon szereti a kicsi gyerekeket.Róla kapta a nevét az osztályban már igen népszerű "Rompi" játék.Ezt a 2006-os Művészetek Völgyénél nevezték el róla, amikor ő volt általában a szenvedője ennek a játéknak.Ő ezután egy szódásüveggel ütötte meg a vele játszó gyereket.Elég furcsa beceneve miatt neveztük el a játékot "Rompi"-nak.
Rompos Károly | |
|
Kinizsi-nap 2006 |
|
Győzött az ör vezér!
Ha csak egy ponttal is, de megnyerte a Kinizsi Pál emlékversenyt az öt vezért csapata!
A lányok az 5.-ek lettek 67 ponttal!
| |
|
Sport |
|
| |
|
Naptár |
|
2024. Október
H | K | S | C | P | S | V | 30 | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 01 | 02 | 03 |
|
| | |
|
|